Het goede bewaren. Iets nieuws creëren.
Ondernemen
Het samenwerkingsverband GMS is een solide en moderne inkoop- en marketingcoöperatie, die zich volledig aan de huidige marktverhoudingen heeft aangepast. We zien af van achterhaalde thema’s en overtollige ballast, maar bewaren het goede. Op deze manier kunnen wij de voor de GMS partners en leveranciers noodzakelijke innovaties implementeren.
Filosofie
Samen met onze GMS partners willen wij ook in een veranderende markt groeien. Wij bieden onze partners uitstekende voordelen, individuele begeleiding en het vertrouwde van een flexibele en slanke organisatie.
Wij proberen continu onze service en onze diensten te verbeteren. We kunnen onze voorsprong alleen behouden als ook wij in de toekomst trouw blijven aan dit principe.
Eigenlijk moet elke service zo goed zijn, dat deze service alleen al voldoende is om een detaillist ervan te overtuigen partner bij ons te worden.
Principes
- Wij zijn net zo kritisch voor onszelf als voor anderen.
- Onze structuur is en blijft slank.
- Wij zijn altijd bereikbaar voor onze partners.
- Elke partner kent zijn adviseur en de bedrijfsleiding persoonlijk.
- Wij communiceren face to face.
Ethiek
- Het welzijn van onze GMS partners is ons hoogste doel.
- Wij houden ons te allen tijde aan onze afspraken.
- Wij helpen degenen die in problemen zijn om deze op te lossen.
- Wij gaan op een open manier met onze partners om en verwachten ook openheid van hen.
Management

Dr. Karsten Niehus
Na zijn studie en promotie in Keulen begon Dr. Karsten Niehus zijn carrière bij RTL, waar hij al vrij snel de start van nieuwe bedrijven zoals MMC-Studios en Super RTL persoonlijk begeleidde. Daarna was Dr. Niehus bij Metro Holding AG, Zwitserland verantwoordelijk voor de start en de ontwikkeling van een aantal bedrijven, zijn laatste functie was directeur bij Beisheim Holding. In het samenwerkingsverband GMS is Dr. Niehus verantwoordelijk voor de divisies Financiën en Administratie, Recht en voor de GMS-Academie.

Thomas Schulte-Huermann
Thomas Schulte-Huermann is verantwoordelijk voor de divisies Marketing,Goederen en Promotie van het GMS samenwerkingsverband. Hij houdt zich m.b.t. de vakgroepen bezig met de groepen Familie, Fashion en Kids. Hij begon zijn carrière als medewerker van de Raad van Bestuur van Garant AG. Als Directeur van Assima, het belangrijkste Duitse samenwerkingsverband voor lederwaren, realiseerde hij meerdere innovatieve marketingconcepten en was hij verantwoordelijk voor de succesvolle groei van de groep. Als CEO droeg hij de verantwoording voor de e-commerce-activiteiten van Metro AG, die in het online bedrijf “Primus Online”gebundeld werden.

Koen Van Hoof
Koen Van Hoof préfère se décrire comme un caméléon enthousiaste. Dans la période 1983-2005, il fut particulièrement actif dans le monde de la vidéo, avec des vidéothèques en gestion directe et une position de responsable dans un commerce de gros dans cette activité. Il sera également à l’origine du démarrage et du développement d’une organisation de franchise. Il fut par ailleurs pendant vingt ans gérant d’une société immobilière et siégea dans plusieurs conseils d’administrations.
Contact
GMS Verbund GmbH
Kioskplaats 41-43/4
2660 Antwerpen
Tel: : +32 32 88 50 38
Fax: +32 333 66 989
E-mail: info@gms-group.be
Service diensten
Testwinnaar
